AVON Naturals ~ maska za kosu s kvascem i žumanjkom

by - Wednesday, January 22, 2014

Nedavno sam na preporuku prijateljice naručila ovu masku za kosu. Razlog zbog kojeg me privukla  maska je to što je prijateljičina kosa u zadnjih nekoliko tjedana izgledala zdravije i  sjajnije. Ona je naprosto bila oduševljena ovom maskom, i hvalila ju je stalno, tako da nije bilo druge nego da ju i sama isprobam.

m

Maska dolazi u kutijici od čvrste plastike, a ambalaža sadrži 125 ml proizvoda. Moja kosa je dužinom između srednje duge i duge kose, i dosta je gusta, no meni ova količina proizvoda potraje duže od mjesec dana iz razloga što ne volim stavljati veliku količinu preparata u kosu, i zbog toga što volim kombinirati proizvode, tako da ne koristim kod svakog pranja isti proizvod.

Sljedeća stvar zbog koje me ova maska privukla je to što je naglašeno da je od kvasca i žumanjka, već odavno znam da su te dvije namirnice dobre za njegu i zdravlje kose, ali sam uvijek prelijena da doma nešto smiksam i napravim prirodnu masku. Kvasac je karakterističan po tome što jača kosu, a žumanjak po tome što oživljava beživotnu kosu i revitalizira ispucale vrhove kose.

maska 25

Način primjene: nakon što sam dva puta šamponirala i isprala kosu vodom, posušila sam ju ručnikom, te zatim nanijela ovu masku na onaj dio kose koji inače stane u rep. Dakle, od sredine kose prema vrhovima. Te ostavila da djeluje 3-4 minute.

Kod ispiranja maske, pod rukama nisam osjetila onaj svilenkasto – glatki osjećaj kose, koji je tipičan nakon primjene drugih maski. Osjetila sam da kosa pod mojim rukama je postala jača, njegovanija, i kao da se vratila u život.

Nakon što se osušila, moja kosa je izgledala skroz regenerirano, i kao da je dobila na gustoći još 30 %. Pod rukama je bila jaka i hidratizirana. Nisam osjetila ispucane vrhove.

Vizualno, kosa mi je postala sjajnija, urednija, i jednostavno je djelovala njegovano.

Oduševljena sam ovom maskom, sjajno odrađuje svoj posao. Ne ostavlja onaj umjetni silikonski osjećaj na kosi, ne masti kosu. Ima prekrasan miris koji se na kosi osjeti, i zadržava.

Zaključak: maska je ispunila ono što obećava – Jača kosu, njeguje i hidratizira kosu od korijena do vrhova.

Ovu masku naručila sam putem Avon kataloga, na sniženju, kada je koštala samo 15 kuna. Često zna biti na sniženju. Na sljedećem planiram kupiti odmah dvije da sam mirna :D

Jeste li isprobale ovu masku? Koristite li Avonove preparate za kosu? 

Ivana <3 <3

You May Also Like

17 comments

  1. zvuči jaaaako dobro, mogla bih je isprobati! :D Tereza

    ReplyDelete
  2. isprobaj :D često puta je na sniženju, i stvarno je kvalitetna
    ima odličan miris, samo ga ne mogu nikak opisat :D

    ReplyDelete
  3. Daaaa, daaa...predobra maska....Drago mi je što si me poslušala i da ti je dobra... :)

    ReplyDelete
  4. onu drugu koju si mi preporučila nisam još uspijela kupit, no budem ubrzo... vjerujem da će i o njoj biti recenzija, sve što ti preporučiš je dobro :D :D

    ReplyDelete
  5. Između ove maske i one sa avokadom, izabrala sam ovu drugu koja mojoj kosi nije baš nešto posebno odgovarala. Ok je ali izgleda da sam trebala ovu probati :)

    ReplyDelete
  6. da probaj ju kad budeš u prilici
    stvarno je dobra :D

    ReplyDelete
  7. Ja obožavam Avonovu planet spa masku s maslinovim uljem..ovu još nisam probala...vrijedilo bi ju isprobati...cijenovno je fakat prihvatljiva...

    ReplyDelete
  8. da, ne znam točno koliko košta po regularnoj cijeni, ali znaju ju jako često snizit, treba pratit :D

    volim njihove Planet Spa maske za lice :D Imala sam jednu peel off od riže i sake, i bila je odlična :D

    ReplyDelete
  9. Samo 15 kn? Super! I ja kombiniram proizvode. Svako pranje- drugi šampon, maska, ulje..Više ne znam šta mi odgovara, a šta ne :-) ja taman potrošila Macadamiu.Prija mi prodaje avon i sad ću odmah naručiti ovu kad je tako dobra i povoljna.

    ReplyDelete
  10. da :) maska je toliko koštala na sniženju -15 kuna, a koliko inače košta ne znam stvarno.. al kao što sam rekla često je snižena :D :D
    nadam se da će biti zadovoljna :)

    ReplyDelete
  11. haha, rijetko me nesto bas ovak odusevi...ovo je sad bilo jedno za drugim otkrica dobrih maski/regeneratora.. :)

    ReplyDelete
  12. da, stvarno je otkriće,,, želim si nabaviti doživotnu zalihu ove maske hehe

    ReplyDelete
  13. Ovo ces mi jednom odgrabiti da probam kod tebe haha, pa ako mi se svidi da i ja nabavim, da imam ako potrosim onu L'orealovu, a mozda mi bude i bolja ova, tko zna :D djeluje super, kvasac i jaja su super za kosu

    ReplyDelete
  14. […] za koju je Ivana iz Make up and other napisala recenziju koju možete pročitati klikom na ovaj link, Body spa maska za lice te hvaljeno Advance technique arganovo […]

    ReplyDelete
  15. […] s bloga Make up and other me nedavno zainteresirala za Avonovu masku s kvascem i žumanjkom.(Klik na Ivanin post!) Iskreno, da ju ona nije preporučila, vjerojatno ju nikad ne bih naručila jer priznajem da često […]

    ReplyDelete
  16. […] gdje sam detaljnije objasnila razloge zbog kojih sam oduševljena njome. Ako Vas zanima pročitajte ovdje […]

    ReplyDelete