Moj prvi event ~ ItGirls @ Illamasqua <3

by - Sunday, October 26, 2014

Dana 13.10. bila sam dio jednog lijepog eventa organiziranog od strane ItGirl portala, koji je zapravo inovativan projekt - društvena mreža, blog platforma, mali oglasi i magazin u jednom, te Illamasqua Hrvatska.

Event se odvijao u Illamasqua store-u. Bila sam iznenađena i počašćena što sam pozvana na ovakav događaj, ovo je bilo skroz neočekivano za mene. Od kada pišem blog nisam bila niti na jednom eventu, niti blogerskom druženju, zato ovaj događaj ima posebno  značenje za mene  i sigurno ga neću zaboraviti :)

Tematika našeg susreta bilo je Illamasqua predstavljanje novih kolekcija. Prva je Nude Glamore - kolekcija koja sadrži sedam različitih ruževa, široki spektar nude nijansi. Kolekcija je zamišljena tako da pomogne da svaka žena, bez obzira na podton kože, boju usana ili boje očiju, nađe onaj svoj idealni Nude ruž.



Izvor: AddToLove

Druga kolekcija nosi naziv Once, i u ovoj kolekciji su me izgledom najviše privukla kremasta sjenila - svojim nijansama, teksturom, ali i ambalažom. Ambalaža je moderno elegantna, poklopac je u popularnoj rose-gold boji :) Na isprobavanje sam dobila nijansu Bibelot, koja je na  prvi pogled prava, vintage metalik boja. S obzirom da sam bila odsutna od doma, nisam stigla uslikati i isprobati proizvode, ali potrudit ću se da to bude što prije, jer jedva čekam nositi ovo sjenilo na očima <3



Izvor: AddToLove

Prekrasne, detaljnije i vjernije slike proizvoda kolekcija Nude Glamore i Once možete vidjeti i pročitati kod drage blogerice i urednice  AddToLove, klikom na - OVDJE.  

Nastavljam s pisanjem svojih dojmova  te večeri :)

Kada smo se okupile, smjestile i sjele, započela je prezentacija look-a s novim, gore spomenutim, kolekcijama. Poznata hrvatska vizažistica Ivana Bilandžija Billy, šminkala je poznatu blogericu Makeup NinjaDok je šminkanje trajalo, Ivana nam je objašnjavala što radi, na koji način šminka, te nam davala kratke make-up lekcije i savjete. Moram priznati da je ovo sasvim drugačije iskustvo od onog kada gledate poznate youtuberice u njihovim make-up tutorialima. Face to face učenje je mnogo kvalitetnije, ali i zabavnije. Gledajući i slušajući prezentaciju shvatila sam da moram još mnogo toga naučiti o šminkanju. 

20141013_182753

Ono što Ivana ističe je to da je svaka osoba, svačije lice priča za sebe. Sva pravila, sve tehnike šminkanja, ne mogu se primijeniti na svaku osobu. Svatko od nas je individua, koja sama treba pronaći ono što joj najbolje odgovara i ističe njenu ljepotu. Isto tako, ne trebamo slijepo slijediti trendove, oni služe da bi ih pojedinac prilagodio sebi, našao u njima ono što njemu odgovara. Ako je neka nijansa ruža trenutno u modi, ne moramo odmah potrčati u trgovinu i tražiti tu istu, trebamo pronaći njoj sličnu koja odgovara našem podtonu, očima, obrvama...

20141013_182857

Najinteresantnija stvar za mene, koju nam je Ivana otkrila je - tehnika nanošenja maskare. Ivana preporučuje nanošenje maskare na način da stavimo džepno ogledalce skroz ispod, tako da nam oči gledaju prema dolje u njega. Pod ovim kutem gledanja vidimo cijelu trepavicu i možemo maskarom zahvatiti svaki njen dio, a najbitnije sam korijen trepavice, koji ja često fulam, jer me strah da ću se ubosti u oko, ili da će mi maskara iziritirati oči. Ovom tehnikom imate totali pregled  i kontrolu nad trepavicama. I razlika se vidi od kad ovako nanosim maskaru :) Probajte i sami :)

Dotakla se i obrva, kojima se danas najviše posvećuje pažnja i velik broj cura će radije izaći iz kuće bez pudera, nego bez uređenih i popunjenih obrva. Pravilo koje vrijedi uvijek - Obrve ne trebaju i ne mogu izgledati identično, već izgledati slično. One nisu blizanke, nego sestre. Ako se trudimo urediti obrve tako da izgledaju potpuno isto, to će odavati dojam neprirodnosti, jer i naša lijeva i desna polovica lica nisu iste, oblik naših očiju nije identičan - tako je i s obrvama :)

Billy je bila otvorena za sva naša pitanja, predlagala je koje bi Illamasqua rumenilo svakoj od nas najbolje pristajalo, objašnjavala je pravila konturiranja, ... 


Izvor: AddToLove

Nama, beauty blogericama je dala savjet, da je u većini slučajeva poželjno na usnama napraviti swatch, ne samo na ruci. Vas čitateljice zbunjuju swatchevi na ruci, jer očekujete jednu nijansu, a kada dođete u trgovinu, vidite nešto sasvim drugo. Swatch na usnama je realniji i bliži boji koju kupac očekuje. Ovog savjeta ću se sigurno držati ubuduće :)

20141013_190617

Cijelo vrijeme sam bila fascinirana ovim lusterom :) Prekrasan mi je :) Sada želim crno-bijele zidove u sobi i ovakav luster :) :D

20141013_190638

Ovo je uvijek lijep prizor :) :)

1959454_807879632610354_2005977782936811512_n

Imala sam tu čast da me Billy našminka i uredi malo :) Ono što mi se najviše svidjelo na njoj je njena jednostavnost, otvorenost na sva pitanja, preciznost i jasnost u odgovorima. Ona nije vizažistica koja skriva svoje znanje, voljna je podijeliti savjete i svoja iskustva. Ljubazna je i odnosila se prema nama kao da nam je bliska prijateljica.

Atmosfera je bila puno toplija i nekako prisnija, nego što sam očekivala, budući da sam sve prisutne dame vidjela (uživo) prvi put u životu :D

Upoznala sam cure s  Makeup Break blog, Anaviglam, Missundaztood's Beauty Scents, Nyx's Cutie Pies, AddToLove, Lil'Mee's lil'Blog i Makeup Ninja blogova. Još su ljepše i simpatičnije uživo :) <3

Želim zahvaliti još jednom Dubravki Prpić Znaor, koja me pozvala na event :) <3 <3

20141014_105935

Na kraju smo dobile lijepu Illamasqua vrećicu, s po tri proizvoda unutra. Detaljniji pogled na proizvode imat ćete u nekom od sljedećih postova. Kada smo se riješile sramežljivosti i počele vaditi proizvode, vidjela sam da je do mene došlo sjenilo iz Once kolekcije u nijansi Bibelot, ruž za usne u nijansi Luster i kist za šminkanje naziva - Smoothing Brush :)


Kako Vam se svidio post? Koristite li Illamasqua proizvode? Koji je Vaš najdraži Illamasqua proizvod? 


Hvala na čitanju! :)

Ivana <3 <3

You May Also Like

34 comments

  1. Ovo za maskaru cu sigurno probati :)

    ReplyDelete
  2. Odličan post, baš se vidi da si uživala. :)
    Ii predivna si mi na slici gdje te Billy našminkala. <3

    ReplyDelete
  3. isprobaj :D ti imaš lijepe trepavice, vidjet ćeš razliku :)

    ReplyDelete
  4. aww hvala ti :) to je njenih ruku dijelo, nisam vjerovala da sam to ja :D

    ReplyDelete
  5. Joooj kako lijep post i vjerujem da je druženje bilo još ljepše.. sviđa mi se ovo sa nanošenjem maskare :) Ja i dalje jako rijetko popunjavam obrve jer nikako da nađem ono što u potpunosti odgovara mojoj boji obrva, ali sam inače zadovoljna samim oblikom..Da swatch je stvarno dobro raditi na ustima, moja prirodna boja usana je dosta tamna pa mi automatski sve boje izgledaju drugačije :D

    ReplyDelete
  6. Stvarno lijep događaj, bas ti zavidim na svemu jer se vidi da je bilo prekrasno hehe :) najvise mi se svidja ova njihova Once kolekcija, sva je bajkovita i bas mi je drago da su uveli i malo nude nijansi u prodaju :) super te Billy nasminkala, kao druga osoba izgledas <3

    ReplyDelete
  7. Bas ti hvala na komplimentu :D
    Javim dozivljaj :)

    ReplyDelete
  8. Prekrasno! Vidim dobila si Luster, taj ruž sam baš htjela jedno vrijeme :D Čekamo swatcheve :) Što se tiče tehnike stavljanja maskare, tako radim već 5 godina i stvarno nema boljeg načina :D

    ReplyDelete
  9. Billy mi je baš simpa, bar ovako preko TV-a. Žena čvrsto stoji na zemlji, a ima veliku karijeru i ime iza sebe. Vidi se da vam je bilo divno i jedna od najboljih stvari u beauty bloganju su druženja kolegica, a kad uz to dolaze i nova saznanja o stvarima koje sve volimo to je samo još jedan plus.
    Luster ruž je divan, sigurno ćeš ka iznositi :D

    ReplyDelete
  10. Baš divno :D Billy mi je i inače super i baš bil je voljela upoznati uživo. Što se tiče obrva, totalno je u pravu, moje su baš asimetrične hehe :D

    ReplyDelete
  11. meni je to s maskaro bilo otkriće, i baš sam sretna da sam nešto naučila i da i dalje učim :D
    Luster sigurno objavljujem uskoro.. tebi bi vjerujem odlično stajao :)

    ReplyDelete
  12. da, žena je stvarno pametna, pristupačna, humoristična
    jako sam se lijepo provela, i uživala sam slušajući ju :)
    blogerska druženja su odlična, i vjerujem da ih je još puno pred nama :)
    Luster jedva čekam nositi :D

    ReplyDelete
  13. ma to je najbolje da su što prirodnije :D
    bila bi oduševljena s njom da ju upoznaš <3

    ReplyDelete
  14. da, meni su Nude ruževi predivni i još uvijek tragam za onim idealnim,tako da je ova kolekcija pun pogodak,,
    a Once je stvarno vintage-bajkovita <3
    događaj je bio za pamćenje <3 <3

    ReplyDelete
  15. to s nanošenjem maskare svakako isprobaj :D a što se obrva tiče, po slikama vidim da imaš jako lijepe obrve, pa nema potrebe da se opterećuješ i s tim korakom u šminkanju :)
    da, ja nikad do sad nisam radila na usnama, uglavnom zbog lošije kamere, ali budem se potrudila više u budućnosit :) :)

    ReplyDelete
  16. Da barem mene Ivana našminka! Pre komična mi je cila !! Jako lijepo drugi put mene povedi hehe <3

    ReplyDelete
  17. da baš je super <3 interesantna osoba :D
    čim bude prilike vodim te hehe :D

    ReplyDelete
  18. Billy je pravi majstor, super druženje:) Ja osobno ne koristim Illamasque, imala sam ponešto ali prejakoje to za mene :)

    ReplyDelete
  19. da, žena je stvarno stručnjak,, ima bogato znanje i iskustvo :D
    možda da probaš s novim nude ruževima :) :D

    ReplyDelete
  20. Sviđa mi se kako je sve izgledalo i kako je druženje zamišljeno, a vidim da si i ti uživala :)

    ReplyDelete
  21. da, druženje je bilo ne samo predstavljanje novih kolekcija, već i vrlo edukativno :)
    super sam se provela :D

    ReplyDelete
  22. Uvijek ovako nanosim maskaru kao što si opisala upravo zato jer sam skužila da mi je to jedini način da se ne ubodem u oko :D.

    ReplyDelete
  23. i ja ću odsada tako :D
    bolji je način :D bolje izgledaju hehe

    ReplyDelete
  24. Drago mi je da si bila na eventu! Ja, kako živim u splitu, nažalost, ne mogu doći na evente. Savjeti koje ti je dala billy su odlični i hval ti što si ih podijelila sa nama

    ReplyDelete
  25. hvala ti :)
    možda se spusti koji dolje tebi :) bude bilo prilika ;)
    da savjeti su super :D

    ReplyDelete
  26. Drago mi je da si se super provela na svom prvom eventu. :) Nažalost, ja nisam mogla doći, no nadam se da ćemo se upoznati nekom drugom prilikom. :)

    ReplyDelete
  27. ajoj, baš šteta što nisi došla :/ imam jaku želju da te upoznam i nadam se da budem uskoro :) <3

    ReplyDelete
  28. Divno! Drago mi je da si uživala. Post je odličan kao i fotke :) A kao ljubitelj nude tonova, moram priznat da sam se zaljubila u ruževe na prvoj slici. Sve nijanse fantastično izgledaju.

    Nina

    ReplyDelete
  29. Hvala ti <3
    ruževi su stvarno divni i nosivi :D

    ReplyDelete
  30. […] blogerskom eventu, u organizaciji Illamasqua Hrvatska i ItGirl portala, možete ga pročitati -> Ovdje. Tu sam spomenula i ubacila fotografiju proizvoda koje sam dobila na recenziju. Onaj koji mi je na […]

    ReplyDelete
  31. […] Luster od Illamasque sam dobila prošle jeseni na ItGirls @ Illamasqua eventu i odlučila da ćemo se ovog ljeta morati malo podružiti, jer sam htjela da se ovaj brend ponovo […]

    ReplyDelete