Oriflame ~ Illuskin Face Primer

by - Sunday, January 10, 2016

Govorit ću o bazi za lice, koja dolazi iz Oriflame THE ONE linije i koju sam najviše testirala kroz 12. mjesec. Razlog tomu je što sam se poželjela neke promjene kada se radi o licu, tj. htjela sam uz matirajuće proizvode koje koristim prije pudera i o kojima sam pisala --> ovdje, dodati i ovakvu neku posebniju bazu koja obećava efekt zdravog sjaja. Kroz zimsko i sivo razdoblje, htjela sam malo podići kožu svog lica, da izgleda svježije i veselije. Ovaj proizvod mi se mjesecima neotvoren povlači po ladici, pa sam ga htjela početi koristiti u tu svrhu :)


20160108_145059


Kreirajte savršenu podlogu za Vašu šminku s ovom bazom koju ističe ton Vaše kože. Izjednačava ton kože, produžava trajanje pudera i minimizira pore. HaloLight tehnologija ovog proizvoda daje suptilni zdravi sjaj Vašem licu.


20160108_145149


Bazu koristim nakon što temeljito operem lice, a prije nanošenja tekućeg pudera. Baza je skroz bijele boje, što se vidi kroz prozirnu, meku tubu, no nanošenjem i upijanjem u kožu se stopi s prirodnim tenom lica. S ovim proizvodom vrijedi - manje je više. Najbolje ne pretjerivati, tj. previše proizvoda istisnuti iz tubice, jer će se onda sporije upijati i cijela pojava će izgledati nešto neurednije, nego što bi htjeli. Najbolji način za aplikaciju je sitnim točkicama proizvoda prekriti onaj dio kože gdje želite da se prirodno sjajite. 


20160108_145303


Ako se pridržavate minimizacije proizvoda i prstima brzo upijate proizvod, efekt je bolji :) Primer ima zanimljivu teksturu, naime kada ga stisnem iz tubice je prilično rijetka (ne prerijetka), zatim u početku razmazivanja se čini nešto gušćom, tj. treba nekoliko trenutaka da bjelina proizvoda nestane, zatim opet postane rijetka :) Miris baze je puderasto - parfemast, ali nije neugodan i meni osobno ne smeta kod korištenja. 


Nisam primijetila neku razliku kod nanošenja tekućeg pudera preko baze, nekako se isto distribuira i kad nje nema. U prvih pola sata se ne kuži da sam išta promijenila kod šminkanja. No, poslije dolazi do izražaja ljepota ove baze, kao da se prvih nekoliko minuta srami i tek kasnije odluči pokazati svu svoju ljepotu. Prisutan je taj zdravi sjaj, prirodan je, no uočljiv. Lice izgleda mlađe, veselije i nekako zavodljivo. Lice je izjednačeno, ali nije potpuno mat i ističe se između sivila i crnila vremena, zraka i zimskih kaputa :) Trajnost i efekt pudera i primera se zadržava dokle god ne skinem šminku. 


Ne znam koliko bi se s ovim proizvodom slagala tijekom ljetnih mjeseci, no sada mi odgovara i sretna sam kad ga tu i tamo ugostim u svoju rutinu šminkanja :) <3



Sastojci:


AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, ISONONYL ISONONANOATE, CAPRYLYL METHICONE, MICA, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, BUTYLENE GLYCOL, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, TITANIUM DIOXIDE, POLYETHYLENE, TALC, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, SODIUM CHLORIDE, SILICA, IMIDAZOLIDINYL UREA, CAPRYLYL GLYCOL, HYDROGENATED CASTOR OIL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, PARFUM, DIMETHICONE, DISODIUM EDTA, ALUMINA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE


Količina - 30 ml


Cijena 59,00 Kn


*PR proizvod



Kako Vam zvuči Oriflame Illuskin Face Primer? Koja je Vaša najdraža baza za lice? 


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

8 comments

  1. Izgleda famozno, inače kao podlogu / bazu prije nanošenja pudera koristim Nivea dnevnu kremu, ali mogla bih probati i ovu, nije skupa.

    ReplyDelete
  2. Zvuči baš odlično, ali nekako izbjegavam takve proizvode jer je čelo sklono mašćenju pa volim sve skupa matirati. No možda se jednom odvažim probati, već sam je nekoliko puta gledala u katalogu

    ReplyDelete
  3. Nisam isprobala jer u zadnje vrijeme ne koristim nikakve baze, ali svakako ću imati u vidu ovo :)

    ReplyDelete
  4. da, i sama inače izbjegavam :D ovo je stvarno proizvod koji volim imati kao opciju i ono ne znam kako bi se ponašao tijekom toplih mjeseci, kad se prirodno sjajim zbog znoja i svega haha :D ali sada mi je super :D

    ReplyDelete
  5. nikada nisam tu kremu probala kao podlogu :D ali stignem :D budem u budućnosti :D

    ReplyDelete
  6. Nisam probala ali sam imala jednu iz oriflame studio artist linije koja sigurno više i ne postoji ali mi se ta baza stvarno sviđala jer je bila hidratantna i baš pravo osvježenje za moju suhu kožu, ova bi mi isto bila dobra :D jel volim kad se sjajim ko disko kugla heheh šalim se, ali volim sjajnu kožu :)

    ReplyDelete
  7. ova nije toliko hidratantna, ali i ne isušuje.. najbolje prvo staviti neku univerzalnu dnevnu kremu u tankom sloju, pa kad se upije ovu bazu :)
    ali daje lijepi efekt na licu :) nekako podigne make up :D

    ReplyDelete