Batiste - Sweetie

by - Wednesday, June 22, 2016

Priznajem da do nedavno nisam bila veliki fan suhih šampona, nisam ih ni malo prakticirala, tako da ste ih kod mene mogli vidjeti samo u darivanju zadnjeg Božića, jer sam znala koliko neke od mojih čitateljica vole Batiste suhe šampone. Suhi šamponi na moju kosu nisu imali efekt, već naprotiv - kontraefekt. Dijelom je za to odgovoran moj krivi način njihove upotrebe, jer sam ih špricala preblizu korijenu kose, tako da je previše proizvoda završavalo u njoj i u tom slučaju ju još više otežavalo i čak mastilo, a dijelom mirisi koji mi nisu uopće odgovarali, posebno miris Blush verzije, koja mojim nosnicama podsjeća na destilirane vode za peglu s dodatkom mirisa :D No, odlučila sam im dati novu šansu, kada sam dobila obavijest da je došla nova, primamljiva Sweetie verzija ovog poznatog brenda suhih šampona :) 


Opet sam pala na njihovu ambalažu te je ona najveći razlog zašto sam odlučila probati Sweetie <3 Male, šarene babuške koje su stvarno Sweetie :) Bočica izgleda preslatko gdje god da ju stavim. 

Batiste Sweetie je novitet na tržištu. "Najslađi" od svih Batiste šampona, Sweetie je prožet notama maline i vanilije koje pomažu ukloniti višak masnoće i oblikovati frizuru. Kosa na taj način postaje sjajnija, čvršća i lakše se oblikuje. 
Revitalizira masnu i beživotnu kosu između dva pranja. Daje kosi zavodljivu slatku razigranost. 

Miris ovog šampona je tako divan i zarazan čak i meni koja ne prakticiram slatke mirise. Ovaj je tako umjeren i nježan, volim ga osjetiti na svojoj kosi. Odlično su pogodili s kombinacijom šumskog voća i vanilije, jer zajedno stvaraju odličan balans. 


Ovoga puta sam dobro pazila kako koristim šampon i u tome su mi pomogle upute koje sam dobila uz njega. Prije svega, dobro dobro protresem bočicu, zatim uzmem veći pramen kose i s udaljenosti otprilike 30-ak cm počnem špricati šampon s blagim naglaskom na korijen kose. Sweetie neće previše zabijeliti Vašu kosu, možda će na nekim dijelovima ostati malo boje, ali to lako utapkate prstima. Nakon što sam šampon nanijela na željena mjesta, pustim nekoliko minuta da odradi svoje. Ne posežem za četkom ( kosu češljam prije upotrebe šampona), pustim da on lagano i bez forsiranja odradi svoje na kosi. 

Kosa izgleda sjajnije, urednije, punije i lepršavije. Dobije onaj effortless uredan look. Divan Sweetie miris mi ostaje u njoj i do 6 sati, nakon toga ostatak dana ima potpuno neutralan miris. Sviđa mi se kako prsti lako prolaze kroz nju i nekako dobijem samopouzdanje izaći iz kuće iako ju nisam oprala pravim šamponom. 

Mislim da je ovaj šampon super za koristiti čak i kad Vam je kosa skroz čista, ali ne želite da bude previše zalizana i stilizirana, želite da dobije malo razigranosti, što je uvijek lijepo za vidjeti, a posebno kad je ljeto :)

Cijene Batiste šampona:



*PR proizvod

Koja je Vaša najdraža verzija Batiste suhih šampona?



Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3 

You May Also Like

8 comments

  1. Isti slučaj i kod mene :) Prvi šampon koji sam probala je onaj XXL volume i bio mi je užasan, a kasnije sam čitala da taj i nije baš dobar. Prošli tjedan sam kupila Cherry i stvarno mi je super, mislim da sam se preobratila kad su u pitanju suhi šamponi ;) Definitvno ću nabaviti i ovaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da bi ti i ovaj mogao biti super :D ako je meni sjeo svima će haha šala :D
      XXL sam isto htjela, ali mislim da sada neću :D

      Delete
  2. Obožavam Batiste, ali to već znaš :D Slažem se s tobom da je Blush ima zagušljiv miris i zbog toga mi je Cherry bio najdraži, no sad sam se navukla na ovaj Sweetie koji mi je predivan :D Odlična mi je ova tablica s cijenama koju si stavila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, Blush je baš specifičan. Cherry mi ima bolji miris, ali Sweetie najbolji, baš je nekako slatko osvježavajući, zarazan :D
      ovu tablicu su mi poslali hehe, nisam ju sama slagala, tko bi obišao sve te trgovine :D ali je zgodno vidjeti gdje se sve mogu kupiti :D

      Delete
  3. Blush obožavam, a ni cherry nije loš

    ReplyDelete