Instagram photos - July

by - Sunday, August 07, 2016

Kako vrijeme leti... Kao da sam prije nekoliko sati pisala post za instagramski pregled lipnja, a već je došao red na srpanj. Srpanj mi je najmanje drag mjesec u cijeloj godini. Razlog tome je što je on srce ljeta i vrućina, proljeće je već davno iza nas, a jeseni nema na vidiku. Jedino što preostaje su dugi, vrući i sparni dani. No, ovaj srpanj nije ni bio toliko loš, a nije bio ni toliko ekstremno vruć kako to zna biti. Kao i u svakom mjesecu do sada pronašla sam sitnice koje su šarenile moj Instagram profil, većinom se radi o kozmetičkim proizvodima i hrani :D :D 

Krećem :)


Na početku mjeseca Essence me iznenadio s prekrasnim sitnicama iz limitiranih kolekcija - Bloggers Beauty Secrets i Little Eyebrow Monsters. Linkovi na njihove recenzije nešto kasnije u postu. 


Lubenica - moje omiljeno ljetno voće, svake godine joj se veselim i ona je glavni razlog zašto uopće podnosim ljeto :D Ne volim kada je preslatka, već onako umjereno slatka i osvježavajuća :D Za razliku od lubenice, dinju ne podnosim. :)


Prvi post u mjesecu. Recenzirala sam neke od novijih NIVEA proizvoda namijenjenih depilaciji kože. Link na post --> OVDJE.


Zatim je došlo netipično zahlađenje u srpnju, u Sisku je toliko zahladilo da sam po kući šetala, a i spavala u dugim rukavima :D To je bila idealna prilika za zavući se ispod prekrivača i otvoriti divnu bombonijeru koju mi je tata donio s putovanja. Nisam veliki fan Mozart kuglica, ali taj dan su mi nekako pasale :)


Ne kupujem često časopise, no pristojna debljina ovog + dva slatka poklona, za 9,90 kn su me navela da kupim :D


Usporedila sam dvije Garnierove micelarne - Pure Active i Biphase. Recenziju možete pročitati --> OVDJE


Somersby od kruške - savršeno ljetno osvježenje i piće za gledanje nogometnih utakmica :D


Volim Sensodyne paste. Temeljito operu zube i usnu šupljinu :D 


Recenzirala sam Essence paletu iz Bloggers Beauty Secrets kolekcije, naziva - The Glow Must Go On. Zašto je ova paleta postala moj pravi ljetni dragulj, možete pročitati --> OVDJE.


Dio lijepih poklona koje su mi roditelji donijeli iz Berlina, dok su bili kod brata u posjetu. U ovakvim i sličnim slatkišima imam priliku uživati za Božić. A sad mi se Djed Mraz pojavio u sred ljeta, hehe :D


Čokoladni milkshake iz Lidl-a, dok je bio američki tjedan :D Nije loše za popiti, no nije nešto što bi mogla piti prečesto. 


Napisala sam wishlistu torba s Wholesalebuying stranice. Taj post možete vidjeti --> OVDJE.


Kava, Kinder čokolada i svijeća iz Primark-a - savršeni rekviziti za tipičnu, nedjeljnu fotografiju :)


U srpnju sam istestirala tri Essence proizvoda za obrve iz Little Eyebrow Monsters kolekcije. Link na post  --> OVDJE.


Smoothie od borovnice iz McCafe-a. Bio je osvježavajuć, ali mislim da ipak stavljaju previše leda :/


Recenzirala sam dva nova Mixa proizvoda iz linije obogaćene Cold Cream kremom. S obadva proizvoda sam zadovoljna te ih i dalje redovito koristim. Link na post --> OVDJE.


Fantastična Daim Cake u IKEA-i. Polako i pažljivo ju jedem tako da mogu uživati u svakom zalogaju <3


Dečko i ja smo napravili ukusnu i šaroliku salatu. Izmiješali smo - pohane pileće medaljone, zelenu salatu, crveni luk, paradajz, naribanu mrkvu, kukuruz i feta sir. Savršenstvo <3


Volim tamne oblake koji najavljuju kišu u sred vrućeg ljeta :)


U Bipi je bila 1+1 akcija na ove gelove za tuširanje. Mogle su se kombinirati razne vrste, no ja sam izabrale ove dvije za cijenu od 18,90 kn :D


Zatim slijedi jedan od dražih postova koje sam natipkala u zadnje vrijeme, a koji je imao i jako dobru posjećenost. Radi se o mojim dragim, ljetnim proizvodima, a više o njima možete pročitati --> OVDJE.


Divni, morski, mediteranski detalji <3 Svijeća je mamin poklon, a kupila ju je u Zadru, šalica je prijateljičin poklon, a kupila ju je u Pirovcu prošle godine :)

Kako je Vama protekao srpanj? Što Vas je posebno veselilo?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3

You May Also Like

12 comments

  1. Torte iz Ikeice su mi vrh.. Preprefine mmmm :D

    Meni je srpanj preletio samo tako. Najviše sam uživala kada sam bila tjedan dana na moru, tu sam se baš izguštala i pošteno odmorila :) Uživam još u ljepom vremenu, nošenju suknjica i sandala jer znam da će zima brzo doći pa onda opet treba čekati do idućeg ljeta sve to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, to je istina :D no ne volim jake vrućine, pa mi je zato uvijek mrzak,, ali nemam ništa protiv sunca i lijepog vremena :D uživaj još :)

      Delete
  2. Imam osjećaj da mi je srpanj proletio, a da se nisam stigla ni okrenuti :D Krasne su ti slikice :)

    ReplyDelete
  3. Sad sam gladna! :(
    Super slike! <3 Lajkam ja i na instaću! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni vlastite slike otvaraju apetit, kada slažem ovakav post svaki mjesec :D
      samo neka je dobre hrane i ja sretna :D

      Delete
  4. Iako smo sve komentirale u inboxu dok se događalo, ovako na okupu je baš fora vidjeti slike, cijeli tvoj mjesec zapravo vidimo u sažetku i lijepo je :D meni se od svega najviše svidjela ta bademova torta iz Ikee i ova vaša salata s pilećim medaljonima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha da, bila si obavještena na svakom koraku :D
      i meni je fora ovakav tip posta, jer mi služi kao uspomena nekakva
      torta je vrhunska <3 a salatu smo nedugo nakon opet radili, jer je preukusna, a lagano sjedne :D

      Delete
  5. Koliko slatkih divota i hrane, slinim, ovaj post otvara apetit :D LPM tuširalice jako volim, a često ih se može uloviti na akciji, no ova 1+1 je odličan deal. Meni su najdraži od cvijeta naranče i lavanda ♥.

    ReplyDelete
    Replies
    1. još nisam pomirisala sve verzije LPM, ali svakako isprobam ove koje si preporučila :D
      odlično da ih stavljaju često na sniženja :D
      sad pojedi nešto fino :D :D

      Delete
  6. Svijeca je predivna, steta sto se nesto takvo nemoze kupiti kod mene..... smrc

    ReplyDelete