Instagram photos - September

by - Sunday, October 02, 2016

Baš volim pisati Instagram postove nedjeljom, jer su laki i opušteni kao i ona. Nema mnogo mozganja, ne moram paziti na detalje, već ih pišem onako po sjećanju i osjećaju. Još jedna bitna stvar - ne moram uređivati fotografije :) Mislim da i Vi čitateljice volite čitati ovakve postove vikendom i nedjeljama više nego tipične recenzije :D 


Iako sam mislila da u rujnu (septembru) neće biti mnogo postova na Instagramu, jer mi je nekako letio prebrzo, zapravo ih je ispalo pristojan broj. Čak je bilo mnogo i blog postova - njih devet, što je kod mene popriličan broj, obzirom da mi je nekakav prosjek 6-7  postova mjesečno. 

Uz svježu kavu, mirisnu svijeću i pogled na tmuran, nedjeljni dan vani, počinjem Vas voditi kroz moj rujan na Instagramu, a u srcu mi je veselje što je listopad, pravi jesenski mjesec, krenuo <3


Mjesec otvaram s fotografijom lijepe šalice pune kave :D Koju sam pila u gostima kod Roseybelle <3 


Mama svake godine radi zimnicu, a ove godine je stvarno napravila mnogo toga :) I sve je finoo. Ja sam te dane iskoristila za slikanje ovih divnih, fotogeničnih paprika :D Cijelu zimnicu pokažem drugom prilikom :) 


Rijetko slikam selfie, ali ovdje sam moralaa pokazati novo Wet n Wild rumenilo u nijansi Apri-Cot in the Middle. Recenzirala sam ga u grupnoj recenziji --> OVDJE


Prizor jednog lijepog popodneva. Knjiga i jako fina Dolce Gusto kava - Lungo <3


Lijepa šalica koju mi je prijateljica kupila u Crnoj Gori :) Stvarno je jakoo velika, super za sklupčati se uz dobru knjigu i ne dizati neko vrijeme :)


Jedna od meni dražih recenzija koju sam napisala u posljednje vrijeme. Usporedila sam dva, na prvi pogled slična sjenila. Koje su im razlike i koji proizvod je pobijedio u usporedbi, možete pročitati --> OVDJE


Prikaz detalja s mog noćnog ormarića, točnije taburea koji mi služi za tu namjenu :D Uskoro recenziram ovaj P2 balzam za ruke. Dexter još nisam pročitala do kraja, ali budem, malo mi fali još :D


Recenzirala sam divno i kvalitetno theBalm rumenilo HOT MAMA.  Recenzija --> OVDJE


Hladno jutro, kada je uz šalicu kave, bila potrebna i neka topla vesta za zaogrnuti se <3


Catrice me razveselio s nekoliko proizvoda za jesen / zima sezonu <3 Lakovi i sjenila se već koriste, sada se moram baciti na ovaj tuš i tekući ruž :D


Recenzirala sam odličan tekući puder, koji lijepo matira, nije težak na licu i odličan je za svaki dan <3 Recenzija --> OVDJE


Moj trenutno najdraži šampon <3 S njim mogu stalno prati kosu, uvijek će ju lijepo očistiti, a neće ju isušiti. Svaki regenerator, maska ili ulje divno sjeda poslije njega :D Često je snižen po trgovinama, pa ako isprobate javite dojmove :)


NIVEA me iznenadila s novim proizvodima za kosu :D Hairmilk šampon i regenerator - ova dva proizvoda bit će tema mog sljedećeg posta :) Uz njih su mi poslali i veliku četku :D


Mini jesenski HAUL. Jako sam sretna s novim stvarčicama za početak jeseni. Sleek paletu Goodnight Sweetheart ću probati recenzirati što prije :D Ukrasi lišća su iz Kik-a. Fluffy šlape iz Lidl-a ofc :D :D 


Recenzirala sam dva nova, Catrice jesenska, tamna laka. Recenzija --> OVDJE.


Prikaz proizvoda koje koristim često u zadnje vrijeme. Neke od njih sam recenzirala. Nisam recenzirala Catrice All Matt puder, Bourjois olovku za obrve, Maybelline maskaru, pa ako Vas zanimaju ti proizvodi, javite mi u komentarima :D Svi ostali proizvodi su na blogu :D


Vikend detalji - ponovo slatke šlapice iz Lidl-a, mali slatki blokić s lisicama iz Mullera i kava naravno :D


I Essence me iznenadio i razveselio s mnoštvo proizvoda za jesen / zimu <3 Najviše se radujem isprobavanju Get picture Ready proizvoda i ovom BB sjajilu - totalno inovativno :D


Grupna recenzija L'oreal Elseve proizvoda za njegu i oblikovanje kose. Link na post --> OVDJE


Kada sam vidjela klupu, lišće i stablo stvorila se ideja za idealnu Instagram fotografiju <3


Obožavam hladna, ali sunčana jesenska jutra. Obožavam ovaj pogled iz stana u Zagrebu <3 Definitivno smiri moj početak dana. 


Bila sam u maloj kupovini <3 Isprobala sam već Essence I <3 colour intensifying bazu za sjenilo, odlična mi je i bolja od I <3 stage, jer nije žuta poput nje, pa sve izgleda neutralnije. Ovaj Garnier roll on mi se jako sviđa po djelovanju i mirisu. Essence trakice za nos sam isprobala, ali čini mi se na krivi način, jer nisam dobila rezultate koje sam očekivala. U paketu dolaze dvije trakice, pa ću s drugom pokušati ponovo :D Catrice smeđa olovka za oči u nijansi Chocwaves divno izgleda na očima, idealna je za jesen :) Čitateljica Aneta mi je dala inspiraciju da recenziram ovaj Neutrogenin balzam za usne, pa ću to svakako napraviti. Slabo sam čitala o njemu po blogovima :D


Recenzirala sam dva nova, Catrice mono sjenila. Oduševila su me divnom teksturom i lakim apliciranjem. Više o njima --> OVDJE

Kakav je bio Vaš rujan / septembar? 


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3 

You May Also Like

0 comments