My Mug Collection #2

by - Tuesday, October 18, 2016

Ako me duže čitate, onda znate da sam luda za slatkim šalicama. Prije godinu i nešto dana sam pisala post o svojoj kolekciji šalica, njega se možete prisjetiti --> OVDJE. Danas je na redu drugi dio moje kolekcije, odnosno sve šalice koje sam dobila nakon tog prvog posta :D 


Svako jutro kavu pijem iz neke druge i uljepšavaju mi užitak ispijanja kave ili čaja. Moji prijatelji i obitelj jako dobro znaju da su šalice najbolji i najsigurniji poklon za mene. Moj Instagram profil je prošaran sa šalicama :D Polako imam problem s tim gdje ih slagati. Ozbiljno razmišljam da napravim velike police na zidu gdje ću ih sve naredati i s užitkom gledati :D Ako ste u potrazi za nekom novom, slatkom šalicom u kojoj ćete ulijevati svoj najdraži topli napitak, koji će vas grijati ovu jesen / zimu, možda kod mene dobijete inspiraciju :)


Ovu šalicu sam sama sebi kupila u nekoj maloj random trgovinici mješovite robe u Bosanskoj Dubici. Jako su mi se svidjela mala crna srca. Šalica izgleda jako jednostavno, ali preslatko :)


Ovu preslatku šalicu mi je Roseybelle donijela s ljetovanja prošle godine. Volim posegnuti za njom upravo u ljetno vrijeme, jer predstavlja preslatki prizor mediteranske ljubavi <3 Prekrasno ilustrirana šalica i svakako drugačija od svega što imam <3 




Šalica koju mi je brat donio, isto s ljetovanja prošle godine :D Tada sam bila opsjednuta sa serijom Breaking Bad. Njegov poklon je bio odličan spoj - šalica koju obožavam i jedna od dražih mi serija na njoj :D


Klasična, bijela Starbucks šalica koju mi je prijatelj donio iz Berlina. Ova šalica je napravljena od jako kvalitetnog materijala. Vjerojatno materijalom najkvalitetnija šalica koju imam u kolekciji :)



Slijede dvije šalice koje mi je tata donio iz Mexica <3 Prva je kupljena u meksičkom Starbucksu. Obožavam ju jer je jako velika, pa ako si želim napraviti više kave uvijek posegnem za njom, jer sam onda neko vrijeme mirna i ne moram se zamarati s pravljenjem nove. Materijal je isto jako kvalitetan. 
Druga šalica mi je isto jako slatka. Ona mi je idealna za čajeve. Njena posebnost je ta što nema tipičnu okruglu unutrašnjost, već je više ovalna. Fora mi je miješati napitke u njoj :D


Ovu šalicu su mi dečkovi roditelji donijeli iz Bugarske. Lijepa, unikatna i jako fotogenična šalica. Prikazuje znamenitosti grada Sofije. Na njoj mi se najviše sviđa ručka, jer je opet drugačija nego na svim mojim drugim šalicama. Volim i to što je crno - bijela, nekako volim crno bijelo na šalicama :D


Najnovija šalica u mojoj kolekciji, a donijela mi ju je prijateljica s putovanja u Crnu Goru. Ovo je moja trenutno No1 jesenska šalica. Obožavam ju. Osim što je jako velika, a ja volim jako velike šalice, njena stijenka je jako debela. Ovo je jedna od onih šalica koju s užitkom obgrlite s objema rukama i ne puštate dok ne popijete sve iz nje :D Obožavam i lijepe motive na njoj <3 Boje na njoj me odmah asociraju na jesen :D

Jeste li i Vi zaljubljenik u šalice? Koja Vam je najljepša iz moje kolekcije?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3 

You May Also Like

16 comments

  1. Najljepše su mi Starbucks i ova sa srcima <3 ne volim ove sa slikama na njima (iako obožavala sam gledati Braking Bad :) ) i ove kao ova zadnja, previše mi je toga svega na njima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma meni je svaka na svoj način lijepa :D nekako ih vežem s ljudima i uspomenama :)

      Delete
  2. ajme kako fora post :))

    ReplyDelete
  3. Ova zadnja mi je predivna, volim šoljice ali ih nemam naviku sakupljati i uvijek sebi kupim neku drugu kad razbijem omiljenu hehhehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj ja na svoje pazima, to su moje bebice :D My Precious hihihi

      Delete
  4. baš su slatke, ja imam jednu cool šalicu što mi kuma donijela iz Beča- u obliku cipele/čizme :D iz nje volim piti kraš :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. e vidiš, šalicu u nekom ludom obliku još nemam :D to treba popraviti :D super te prijateljica obradovala :D

      Delete
  5. Sve su preslatke ali Starbucks i Bugarska naj <3 ps. ja isto obožavam šalice i mislim da u kući/stanu nikada neću imati one "dosadne" servise sa istim šalicama-za svakog gosta posebna šalica :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. znam da i ti voliš šalice :D to se vidi na tvom Instagram profilu :D
      da, mislim da ni ja neću imati te setove :D neće imat smisla kupovati kraj svih šalica koje sad imam :D

      Delete
  6. Volim lijepe šalice, ali nekako uvijek pijem određene napitke iz istih šalica jer ih automatski uzmem :D Divna ti je zbirka ♥.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja imam uvijek dve-tri koje rotiram u određenom periodu. Onda kad skužim da sam neke druge zanemarila zamjenih ih s druge tri i tako u krug :D :D

      Delete
  7. Najvise mi se sviđa ova iz Bugarske ! Ali sve su krasne..ja sam isto veliki fan šalica ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta iz bugarske je stvarno unikatna :D ali da, svaka je lijepa na svoj način <3

      Delete
  8. Baš su lijepe šalice, ova iz Bugarske mi je baš divna, a i crna srčeka su fora :)
    Volim šalice, ali na svu sreću ne skupljam ih jer poznavajući sebe morala bih kupiti novi element u kuhinji samo za njih haha, zato imam board na Pinterestu prepun lijepih šalica i suđa općenito :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe imaš pravo.. ničega ne treba previše i inače sam minimalist po prirodi :D ali evo odlučila sam pretjerati upravo sa šalicama hahah :D

      Delete