MATRIX Biolage | Sugar Shine System

by - Wednesday, November 16, 2016

Navikla sam na stalne inovacije kod proizvoda za profesionalnu njegu kose, no nova Matrix Biolage linija me uspjela pridobiti i učiniti zainteresiranom i uzbuđenom da ju isprobam. Ono što me prvo privuklo je slogan Sugar Shine linije - Otkrijte šećerni sjaj! Biolage je u svojoj novoj liniji otkrio kako iskoristiti snagu šećera za postizanje sjaja u kosi. Sjaj je jedna od najvažnijih karakteristika koje tražimo od proizvoda za kosu. Druga stvar koja me privukla je Piling za kosu, piling za kosu?? Isprobala sam mnoge pilinge za kožu, ali ovo je prvi piling za kosu koji imam i koristim i on je jedan od dva proizvoda koje danas recenziram. 


Zapravo nije čudno da se ovdje pojavio piling za kosu, jer novi Biolage pristup sjaju kose inspiraciju je pronašao u njezi kože, a sastoji se od 3 koraka:

  • Piling
  • Njega
  • Poliranje
Ja u ovoj recenziji pokrivam proizvode iz segmenta Piling i Poliranje, odnosno recenziram Sugar Shine Piling i Sugar Shine Sprej za sjaj. 



Sugar Shine Polishing Hair Scrub


Biolage predstavlja svoj prvi piling za kosu s kristalićima šećera koje možete vidjeti i osjetiti. Piling se koristi kao tretman prije šamponiranja koji djeluje direktno na površini kose nježno uklanjajući nečistoće. Šećerni kristali, koji su topljivi u vodi, nježno uklanjaju nagomilane proizvode u kosi od korijena do vrhova, ostavljajući kosu nahranjenom.



Ovaj piling uvijek koristim onim redom kako je preporučeno. Prvo namočim kosu s vodom, ali ju ne šamponiram, već na prljavu i vlažnu kosu počnem nanositi piling. Pazim da uzimam manje sekcije kose i dobro rasporedim proizvod, kako bi sve bilo ravnomjerno obuhvaćeno. Prvo je bilo čudno koristiti ovaj proizvod, jer sam dobila osjećaj kao da nečim grebem po kosi. Tekstura ovog proizvoda je poput pravog šećera natopljenog dobro s vodom i dodano nešto što će sve skupa još malo zgusnut :D No, ne treba brinuti, jer već kod ispiranja pilinga kosa je na dodir punija i mekša. Piling osim što makne nagomilane ostatke proizvoda za kosu, pruža i tu neku početnu njegu kod pranja kose. Nakon pilinga kosu standardno šamponiram dva puta te stavljam regenerator / masku. Piling daje zdravi izgled kosi i jači sjaj, no ono što je meni najbitnije, pomaže da se kosa dobro opere. Ovo je posebno poželjno kod osoba s jako gustom kosom poput mene, koje imaju milijun slojeva. Vjerojatno Vam se puno puta dogodilo da pazite da sve obuhvatite šamponom, dobro isperete, ali ste kod sušenja primijetili da je u nekom sloju ostala masna. Meni se to dogodilo mnogo puta, posebno od kada intenzivnije koristim ulja i neke druge leave in proizvode. Od kada koristim ovaj piling to se ne događa. S užitkom koristim ovaj proizvod i obožavam to što je on početni korak kod pranja kose. Kao i kod pilinga za lice - i nakon pilinga za kosu svi proizvodi nekako bolje sjednu i djeluju poslije :D 
Jedina zamjerka proizvodu - na rubu ambalaže uvijek malo ostanu komadići šećera iz proizvoda i nemoguće ih se riješiti :D

Informativna cijena za 220 ml - 196 kn 


Sugar Shine Illuminating Mist


Ako pratite moj blog onda znate da moja rutina njege i pranja kose ne može proći bez nekog ovakvog leave in proizvoda koji pomaže pri raščešljavanju vlažne kose, štiti od toplinskih uređaja i njihovih visokih temperatura. Ovaj konkretno obećava zaštitu i do 450°. 
Prije upotrebe ga dobro promućkam i na vlažnu i čistu kosu poprskam ravnomjerno. S ovim proizvodom ne treba pretjerivati kod doziranja, jer će i manja količina napraviti obećani posao raščešljavanja. Sviđa mi se što ovaj proizvod ne ostavlja apsolutno nikakav film. Praktički je kao voda, samo malo glađi od nje :) Ne opterećuje mi kosu, niti se ona preuranjeno masti. Daje urednu i zaglađenu završnicu vrhova. Pruža obećani, ali nekako prirodno zdravi sjaj kose :D

Informativna cijena za 125 ml - 140 kn

Ovi proizvodi su pogodni za bojanu kosu. Mirišu vrlo lijepo - kao da ste pošećerili limun <3 

Biolage Sugarshine linija dostupna je samo u Biolage frizerskim salonima. Navedene su cijene informativne, a svaki salon za sebe ima mogućnost određivanja cijene proizvoda. 

*PR proizvodi

Kako Vam se čine predstavljeni proizvodi? Planirate li ih isprobati?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3



You May Also Like

4 comments

  1. Baš mi se čini zanimljiv ovaj piling za kosu!! Baš me zanima kako bi se ponasao na mojoj tankoj kosi!!! Ovo je prvi put da čujem da postoji piling i za kosu!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, totalna inovacija,, no što ga duže koristim uviđam da je ovo vrlo koristan i potreban proizvod kosi :D
      mislim da mi se ponašao odlično, jer dok vrši piling istovremeno i hrani i daje punoću kosu :D osnažio bi ju :D

      Delete
  2. Imam njihova ulja za kosu, ali oba ova proizvoda zvuče baš zanimljivo :)

    ReplyDelete