Moja kolekcija ulja za kosu

by - Friday, December 16, 2016

Od kada sam počela stavljati sitne, svijetle pramenove na kosu, utjecajem blajha ona je postala puno suša nego što sam navikla. Do prije dvije godine kosu sam farbala u smećkaste, ponekad mahagonij tonove, tada je bila sklona brzom mašćenju i ulja za kosu nisu dolazila u obzir. Sada je situacija drugačija, uz obavezan regenerator / masku koju stavljam na kosu, primjena ulja je nezaobilazna. Najčešće ih stavljam nakon sušenja kose kao završni touch, no sviđa mi se kako se ovi proizvodi mogu koristiti na različite načine i u svakom imaju drugačije djelovanje. 


Govorit ću o pet ulja za kosu koja najčešće rotiram i koristim. Svako mi je dobro iz određenog razloga, a u postu ćete otkriti mog favorita :) 


MATRIX ExquisiteOil - Ovo ulje najviše koristim preko ljeta, tj. tada posežem samo za njim, jer mi nos jedino podnosi njegov miris u tom periodu. Meni ima najmanje intenzivan miris od svih navedenih, a opet odrađuje efikasno svoju funkciju. Kod ovog ulja mi se sviđa njegova nježnost i nenametljivost. Ne ostavlja nikakav masni, čudni film na kosi, ne otežava ju i ne opterećuje, a opet ju kvalitetno njeguje. Stavljam ga na donjoj 1/3 pramena kose i ona ga vrlo brzo popije, tako da mogu odmah posegnuti za peglom ili uvijačem. Ono što mi se jako sviđa kod njega je što se kosa ne masti preuranjeno od njega i ne počne čudno mirisati nakon nekog vremena, Kosa ostane nekoliko dana lijepo sjajna i u formi u kakvoj je bila nakon pranja i stiliziranja. Recenzija --> OVDJE

L'Occitane Aromachologie - Ulje koje najčešće koristim od svih navedenih i najviše sam ga potrošila. Ovo je jedan od onih proizvoda za koji znam da ću otići kupiti odmah nakon što ga potrošim. Kod ovog ulja mi se sviđa njegova višefunkcionalnost i to što odlično obavlja svoj posao na koji god način ga koristim. Ako ga koristim prije pranja dat će lijepu i bogatu njegu kosi, koja će kasnije blistati, ako ga stavljam na čistu, vlažnu kosu, ona će se uredno i lijepo posušiti i zasjati, ako ga stavljam na suhe vrhove, vratit će živost kosi, dati joj uredan izgled i sjaj. Uz sve to ima divan i zarazan miris, koji ne može dosaditi. Ako bi se trebala odreći svih ulja i ostaviti samo jedno, to bi bilo ovo, jer ima sve. Pogađate - ovo je moj favorit posta :D Recenzija --> OVDJE.


Afrodita Arganovo ulje - Ovo ulje ima vrlo gurmanski miris i zato je odlično za korištenje upravo u ovom periodu, jer će Vam nos udisati tople, jestive note. Upravo ovo ulje mi je prvo počelo čudno mirisati, tj. gubiti na svom izvornom mirisu. No, na ambalaži piše da mu je rok trajanja 12. mjeseci, a ja ga imam malo duže od toga, pa je vjerojatno to razlog. Ovo ulje ima na dodir najmasniju teksturu od svih navedenih, no kada se nanese na kosu ne otežava ju i ne masti. Volim ga koristiti kada primijetim da mi je kosa postala jako suha i beživotna, jer joj ono brzo vrati sjaj, čvrstoću i nekakvu formu. Isto tako volim ga stavljati ako znam da ću temeljito peglati kosu (sloj po sloj), jer mi nekako daje osjećaj odlične zaštite. Jako mi se sviđa ambalaža ovog ulja, jer je mala i lagana, pa je najzahvalnije za putovanja. Kosa je na dodir uvjerljivo nahranjena nakon njega, a opet nekako lagana. Recenzija --> OVDJE.

Oriflame Eleo ulje za zaštitu kose - Oriflame mi ima odlične proizvode za njegu i stiliziranje kose, pa sam se tako vrlo brzo sprijateljila i s ovim uljem, koji je bio novitet u ljeto 2015. Po formuli mi je nešto između Matrix ulja i Afroditinog arganovog ulja. Nije mi toliko lagano kao Matrixovo, no s druge strane nije ni masno kao Afroditino - neka zlatna sredina. Ovo ulje volim koristiti na dva načina - na vlažnu, opranu kosu ili na suhu kosu. Volim ga stavljati na vlažnu kosu, jer sam primijetila da mi ona nakon sušenja ispadne ravnija i urednija i to je slučaj svaki put kada stavljam ovo ulje. To mi puno znači kod brzog spremanja, kada ju nemam vremena peglati. Na suhu kosu ga volim stavljati bilo koji dan, kada je friško oprana ili kada prođe dan, dva nakon pranja. Daje joj vrlo lijep, njegovan izgled, a ne zamasti ju dodatno. Recenzija --> OVDJE.

Melvita Iznimno zlatno ulje - Ovo ulje je ulje koje nije namijenjeno samo kosi, već kosi, licu i tijelu. Od ostalih navedenih ulja se ne razlikuje samo po tome, već i zato što ne izlazi tekuće iz ambalaže, nego u obliku maglice. Ovo je čak i dobar način, jer u tom jednom špricu izađe dosta proizvoda, a sprječava se pretjerivanje s istim. Ulje ima vrlo specifičan miris, koje se meni svidjelo, no vjerujem da nije za svačiji nos. Zbog tog specifičnog i svakako osjetnog mirisa, ne bih se nikad usudila staviti ga na lice. Ovo ulje koristim u 99% slučajeva samo na suhoj kosi i to vrlo često i nakon sušenja i stiliziranja. Stavljam ga na same vrhove, a ono kosi daje vrlo lijep izgled i sjaj, dok je pod rukama osjetno njegovanija i manje oštra. 


Koje je Vaše najdraže ulje za kosu? Jeste li isprobali koje od navedenih?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3 

You May Also Like

10 comments

  1. Imam Afrodita i Matrix, no u Tamanu i Monoi verzijama. Također sam imala i Oriflame. Afrodita stavljam kao pakung prije pranja kose jer je dosta masno, a ostala nakon stiliziranja kose, da ju zaglade i nahrane. Obožavam ulja i već ih godinama koristim. Matrix su mi odlična, a jako volim i Loreal, imam ga već sto god. No sad su malo promijenili te Lorealove pa ću morati isprobati i nove verzije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jako me privlače L'oreal ulja i vjerujem da ću isprobati koje :D da, ovo Afrodita ulje je isto super stavljati prije pranja :)

      Delete
  2. Super ideja za post �� Ja obožavam ulja za kosu a i za sve ostalo �� Trenutno za kosu koristim kokos i argan prije pranja onda malo Hildegarda na vlažnu kosu ili na vrhove kad osjetim da je malko suša ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. svakako planiram kupiti neko moćno ulje da mi stoji na kosi duže vrijeme, kako sam isprobala kokosovo, možda sada to bude arganovo :)
      Drago mi je da ti se svidio post :D

      Delete
  3. Divnu zbirku ulja za kosu imaš <3. Koristim ulje nakon svakog pranja kose i to nanesem na vrhove kad je kosa potpuno suha, a ako se sjetim i kao pakung :). Matrix Oil Wonders ulja su mi odlična, a trenutno koristim L'oreal Mistic Oil koje je savršeno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. imam razne proizvode iz Mistic Oil linije, ali ulje nisam isprobala. Baš me zanima kakvo je i sigurno ima divan miris kao i ostali proizvodi iz kolekcije :D

      Delete
  4. nisam probala ova ulja, ali morat ću..
    Aneta

    ReplyDelete
  5. Obožavam ulja za kosu pa je lepo videti tvoju kolekciju! :) Macamadia ulje mi je za sada neprevaziđeno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam nikada probala macadamia ulje, ali znam koliko je hvaljeno i svakako imam želju imati ga u svojoj kolekciji :D

      Delete