Oriflame | Miss Giordani

by - Thursday, February 09, 2017

Svaki put kada počnem pisati recenziju parfema čini mi se da mi je upravo taj parfem najteži za opisati, no sada slobodno mogu reći da mi je Miss Giordani jako teško pretočiti u riječi. Vjerojatno je razlog tome što sličan miris ovomu nisam imala i ne samo da nisam imala, nisam ni na drugima osjetila. Imam velika iskustva s parfemima iz Giordani Gold linije, tako na mom blogu možete pronaći recenziju Giordani Gold Essenza --> OVDJE. Miss Giordani je bila logičan slijed, jer s njom još nisam imala susreta. 


Odmah ću reći da što duže koristim ovaj parfem sve više se zaljubljujem u njega. To je vrlo čudno za mene, jer s parfemima ili kliknem odmah, ili ih stavim u ladicu nadajući se da će mi se s vremenom nositi i zauvijek ostanu nekorišteni u toj ladici :) 

Kompozicija mu je cvjetno-voćna:
  • GORNJE NOTE: kalabrijski bergamot, bijeli grejp, zeleni bršljan i mango sorbet
  • SRCE: rijetki crveni biber Pondicherry, sunčani cvijet nerolija iz Milana, bijeli božur i frezija
  • BAZA: bogato drveće pačuli i sandalovina, vanilija i voćni malinov mošus


Bočica parfema načinjena je od teškog stakla, kao i kod Essenza-e, ali je kod Miss Giordani čep mnogo lakši i nekako skromniji. No cjelokupan dojam ambalaže je zadovoljavajući i s guštom bi ga ju koristila kao ukras na kozmetičkom stolu.
Umjerenog je trajanja na koži, dok na odjeći ostaje sve do njenog pranja. 


Kada nanesem parfem osjetim tu pravu cvjetno-voćnu kombinaciju. Nepoznatu, ali mi odgovara. Vjerojatno je razlog to što mu je osnova klasični, talijanski cvijet nerolija, a nisam sigurna da mi je poznat njegov miris. Parfem tako neko vrijeme na meni miriši svježe. Isparava svoje ženstvene i zavodljive note, no ni malo mi ne zadaje glavobolje niti ne guši. Najbolja stvar se događa oko pola sata nakon nanošenja parfema. Meni se njegov miris pomalo pretvara u pravi unisex miris. Ne znam točno da li sam to sebi umislila, ali i moja mama je komentirala upravo to. Poprima neku smirujuću notu, uvijek se lagano i zanimljivo osjeti. Zamislite umirujući svježi, cvjetni miris koji u pozadini ima neki sastav specifičan za muške mirise - fantazija :)
Mislim da je sastav ovog parfema još jedan razlog zašto mi se svidio. Naime obožavam biber u parfemima, ali nikada u parfemima koje sam koristila nisam susrela rijetki crveni biber Pondicherry, volim i mošus, ali nikada se nisam susrela s voćnim malinovim mošusom.

Zato mi ovaj parfem toliko odgovara, ali miriši nepoznato. Zato se svakim novim korištenjem ponovo upoznajem s njim :)

Cijena parfema - 219,00 kn 


*PR proizvod


Volite li parfeme iz Giordani Gold linije? Jeste li isprobali Miss Giordani?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3

You May Also Like

0 comments