Bag essentials | Osnovni sadržaj torbe

by - Friday, March 03, 2017

Dok sam pregledavala i sastavljala popis stvari za ovaj post shvatila sam da nama ženama treba jakoo puno toga u torbi. Čak i kod mene, koja nemam naviku vući kozmetiku, parfeme i takve stvari u njoj, skupilo se više od 10 osnovnih stvari koje trebam imati u torbi. Ne kažem da ne bi izdržala bez ovog sadržaja kraj sebe, ali bi mi bilo nezgodno. Jednostavno volim imati kraj sebe ove predmete čak i ako sam odsutna samo dva-tri sata od kuće. Ponekad u torbu dodam još nešto ili oduzmem, najčešće ako nešto zaboravim, tako da će ovaj post biti dobar podsjetnik i za mene da provjerim jesam li sve spremila. Torbe često mijenjam i rotiram, tako da često zaboravim prebaciti nešto iz jedne u drugu. Na popisu jedino nije moj trenutni mobitel - Samsung Galaxy A5, jer njime slikam fotke za blog, pa sam tako i za ovaj post :D 




1.  Baš sam danas svoj standardni crni novčanik zamijenila ovim tirkizno plavim. S dolaskom ljepših dana i mirisom proljeća u zraku poželjela sam unijeti veselije boje u svoju torbu. Zasad mi stanu sve kartice i ostale stvari, no vidjet ćemo kakva će situacija biti s vremenom. Novčanik je kupljen u Berlinu u jednoj trgovini s cipelama kojoj ne znam ime :)

2. Moje nove sunčane naočale kupljene za €3 u Primarku :D Fora su mi oblikom i volim ih nositi ovih dana. Naočale imaju i svoju pripadajuću kutiju, koju nisam slikala, jer je previše nefotogenična. 


4. Notes koji sam isto kupila u Primarku za također €3. I sama sam pokleknula marble i rose gold kombinaciji. Predivno uljepšava moj radni stol. Poslije sam na Instagramu vidjela da Primark ima razne marble detalje. Posebno su mi za oko zapele podloge koje bi mi super došle za fotkanje za blog :)

5. Kemijska olovka u mojoj torbi je često potrebnija od notesa. Puno puta ranije sam se našla u situaciji kada trebam na brzinu nešto popuniti ili potpisati, a olovke ni od kuda. S vremenom sam stekla pametnu naviku nositi je sa sobom :)


5. Pouzdana krema za ruke uvijek je dobar i vjeran pratitelj, posebno u hladnim mjesecima kad često idem iz hladnih u tople prostorije, a ruke se crvene i peku kod tih naglih promjena. Trenutno koristim The Body Shop kremu iz meni najmirisnije Shea linije. Vjerojatno će biti recenzija na blogu. 

6. Ovu zimu, koja je bila u znaku ekstremnih hladnoća nisam niti jednom imala problema s ispucanim ili užarenim usnama i mislim da je to prvi put nakon mnogo godina. Od početka 12. mjeseca prošle godine aktivno koristim Vaseline, koji sam našla u Primarku za €1.50 i kojeg hvale youtuberice. Ova stvar je čudo, divno nahrani usne i uistinu ih štiti, a istovremeno je odlična podloga za ruž. Iako ga redovito koristim već tri mjeseca ne vidim tragove korištenja ili udubljenje. Svakako ću obnoviti zalihe prvom prilikom, jer od svih proizvoda za njegu usana koje sam isprobala do sada ovaj se pokazao najefikasnijim. 

7. Malo džepno ogledalo za sitne i brzinske popravke. Ovo Fleur de Force mi je posebno zgodno jer se ne radi o ogledalu na rasklapanje, već se odmah s druge strane nalazi ogledalo, tako da ga stvarno mogu brzinski izvaditi iz torbe i provjeriti situaciju na faci. 


8. Ključ od kuće na kojem je prikvačen moj novi The Big Bang Theory privjesak. Baš mi je fora :)

9. Kako nisam tip za žvakanje žvakaća, volim imati kraj sebe neke bombone. Trenutni koje imam su Tic Tac od jabuke. Nisu baš za osvježavanje daha, ali su finog okusa. 


10. Slušalice od mobitela su u zadnje vrijeme obavezne. Posebno kada se vozim vlakom i želim se isključiti od svega. Ili kada netko ne isključi tonove od mobitela, a prima 100 poruka u sekundi na Messengeru. 

11. Kako sam ovisnik o Internetu i Instagramu, tako i baterija brzo ode, pa svugdje vučem punjač sa sobom. 


12. Ponosna sam na sebe jer sam napokon stekla naviku nošenja papirnatih maramica sa sobom, koje se uvijek pokažu korisnima i multifunkcionalnim. Posebno mi je zabavno nositi u torbi ove iz Lidl-a, jer imaju fora ilustracije. 

13. Protiv bolova mi najbolje pomogne ili Neofen forte ili Caffetin. Kako trenutno samo imam Caffetin, on je završio na slici :)

Što vi obavezno nosite u torbi?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3

You May Also Like

6 comments

  1. Gotovo ista postava je i kod mene,još nosim malu bočicu za pit vodu na poslu i neizostavne ženske potrepštine za one dane. ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, voda je i kod mene, ali zaboravila uslikati haha :D :D

      Delete
  2. Mislim da je ovo stalna postava vecine zenskih torba, kod mene se zna naci jos i neki ruz, labello, mali cesljic i raspica. Zao mi je da nisam primjetila ovaj Vaseline u Primarku kad sam bila, jer meni su ove zime uzasno ispucale usnice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. on je stajao među onim sitnim stvarima blizu blagajna, ali sad kad sam zadnji put bila u Berlinu u njemu nisam vidjela niti jedan. Htjela sam nakupovat sve vrste (ima ih 3 koliko znam). Odlična stvar za njegu usana <3

      Delete