L'Oréal Elseve Extraordinary Clay | šampon i maska

by - Sunday, April 23, 2017

Vjerujem da ste se načitali o ovoj novoj L'Oréal Elseve liniji koja je došla na scenu ove godine, vjerujem da ste mnogi i isprobali barem jedan proizvod iz nje. Svejedno, htjela bih podijeliti svoje iskustvo. Dugo se borim s tim problemom suhih vrhova i ubrzanog mašćenja korijena kose, uz to sve imam vrlo gustu kosu, koja ima slojeva za tri prosječne glave. Puno puta mi se dogodilo da dok pokušavam kosu oprati što detaljnije i nakon toga što temeljitije isprati šampon i regenerator/masku iz nje prilikom sušenja skužim da je u nekim slojevima pri korijenu ostala masna. Dobijem osjećaj kao da kosu nisam ni oprala, kosa nema lepršavost i lakoću - to je najveći razlog zašto sam se odlučila na kupnju maske iz Extraordinary clay linije.


Purifying Shampoo


Šampon koji ima vrlo laganu teksturu, a po mirisu me podsjeća na neki stariji, klasični Head&shoulders šampon koji sam davno koristila. Miriši po čistoći, ali ni malo agresivno. Ovaj šampon neće nešto posebno zapjeniti kosu kod prvog šamponiranja, ali kod drugog se svakako vidi napredak i stvara se lijepa pjena. Volim osjećaj koji mi ostavlja na kosi - kosa je lagana i osjeti se olakšanje u korijenu, riješena je nečistoća i gadosti, ali ostaje glatka. Lako ju je raščešljati i rukovati s njom, jer nije kruta i zapetljana. Nakon djelovanja i ispiranja šampona, bez ustručavanja stavljam regenerator/masku koja mi odgovara u tom trenutku, jer lijepo sjeda nakon njega. Kako je i obećano bitan efekt ovog šampona je - pročišćena, lagana i hidratizirana kosa. Meni osobno taj osjećaj nije sto posto 72 sata od pranja, ali dobrih 48 sati je, s tim da mogu izgurati da kosu ne perem tri dana, ali rijetko kada izdržim toliko :) Vrlo pouzdan šampon i vjerojatno ću za njim često posegnuti na policama trgovina kada mi ponestane šampona. 


Clay Mask



Sve me više privlače  pročišćavajući tretmani prije samog šamponiranja kose, pisala sam o Matrix pilingu za kosu koji se koristi prije šampona. Ova maska je svejedno dobila moju zainteresiranost, jer se ona za razliku od pilinga stavlja u korijen kose. Masku nanosim u korijen kose po slojevima, trudim se nanijeti je posvuda po malo. Nanosim ju na kosu koja je suha i prljava te ju čeka pranje i ostavim da djeluje pet minuta. Zatim masku dobro isperem i primijetila sam da ispirući masku kosa postaje nekako gušća i veselija. Funkcija maske je upijanje suvišnih ulja i nečistoća koji su se nadogradili u korijenu kose. Primijetila sam da ju neki nanose s četkicama koje inače služe za farbanje kose, no ja ju obično nanosim prstima. Tekstura joj je vrlo zahvalna za to jer se lako "ugrabi" iz posudice, a opet kada ju razmazujem po korijenu kose to ide glatko. Vrlo sam zadovoljna rezultatom djelovanja maske. Uspješno uklanja suvišna ulja iz kose i kada ju poslije pranja sušim nema više neugodnih iznenađenja u slojevima. Kosa je vrlo lagana i nekako svjetlija, posebno kada masku koristim u kombinaciji s gornjim šamponom. Lakše mi je baratati s njom i stilizirati ju. Masku ne koristim prije svakog pranja, nekako nemam potrebe za tim, a i bojim se da će izgubiti svoj efekt. Mislim da je jednom u tjedan - tjedan i pol sasvim dovoljno. Svakako je odlična stvar za posegnuti kada zbilja želim očistiti i vratiti svoju kosu u život i lepršavost. 


Jeste li isprobali L'Oréal Extraordinary Clay liniju? Koji Vam je najbolji proizvod iz nje?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3 

You May Also Like

0 comments