Lancôme Advanced Génifique Yeux Light-Pearl Eye-Illuminator

by - Saturday, June 24, 2017

Vrlo sam lijena kada je okoloočna njega kože u pitanju. Većinu puta entuzijastično krenem s isprobavanjem nekog novog proizvoda za tu namjenu, ali vrlo brzo ga počnem zaboravljati koristiti. Većinu puta zato što ne vidim očigledan efekt, pa mi izađe iz navike posezati za njim prilikom rutine njege lica. No, s proizvodom koji je u fokusu današnje recenzije nije tako. Odmah mi se svidio i sam učinak koji proizvod daje i način apliciranja. Što sam starija svjesnija sam koliko je okoloočna njega bitna i vidim koju razliku daje kada joj posvetim nekoliko minuta dnevne njege. 


Génifique Yeux Light-Pearl konturira Vaše okoloočno područje kako bi ono izgledalo mlađe i svjetlije. S jedinstvenim masažnim 360° Light-Pearl aplikatorom ovaj višefunkcionalni, okoloočni serum osvježava oči tako što zaglađuje fine linije i bore, smanjuje tamne kolutove oko očiju kao i "vrećice" ispod očiju. 



Ovaj 360° aplikator omogućuje da istovremeno distribuiram serum i masiram okoloočno područje. Uz to sve ugodno hladi i nekako oslobađa "napetost" iz tog područja. Mogu ga rotirati kako želim i time ga skroz osloboditi seruma koji je na njemu. 
Sam serum je jako lagane teksture, skoro pa neosjetan, ugodan, lagano hladi kožu, ali ništa preagresivno ili iritirajuće za oči. Sa sobom ostavi lagani, vlažni trag koji se brzo skroz upije u kožu i ostavi hidratizirano i glatko područje.
Volim u kakvom stanju ostavi moje okoloočno područje. Nemam umjetni osjećaj zatezanja, već prirodno glatko i nahranjeno područje. Najbolji se učinak vidi ako ga stavljam navečer prije spavanja - oči ujutro izgledaju odmornije i razbuđeno. Volim ga koristiti i u samo jutro, jer ledena kuglica aplikatora lijepo hladi i smanjuje eventualne vrećice ispod očiju koje su se stvorile od manjka sna. Mehanički razbudi oči. 
Serum uspješno izvršava svoju namjenu, a ta je - posvijetljeno područje oko očiju. Koža izgleda mlađe, zdravije i svježije. Nema tog make-up proizvoda koji može to nadoknaditi. Dovoljno govori to što zadnjih pola godine ne koristim korektor na tom području - dovoljan je lagan sloj pudera :)

Jeste li isprobali ovaj ili sličan serum? Koji je Vaš najdraži proizvod za okoloočno područje i zašto?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3

You May Also Like

0 comments