Oriflame Optimals Even Out | Illuminating serum - prvi dojmovi

by - Saturday, June 17, 2017

Nova Oriflame kolekcija Optimals Even Out kreirana je kako bi uspješno reducirala pojavu tamnih mrlja na Vašoj koži. Vaša koža će poprimiti ujednačeniji, tamniji i besprjekorniji ten. Kolekcija se sastoji od - Zaštitne dnevne kreme sa ZF 20, Noćne kreme za obnavljanje, Perfecting kreme za područje oko očiju i Illuminating seruma. Donosim Vam prve dojmove o spomenutom serumu. 


Optimalno koncentrirani i trenutačno hidratantni serum za lice koji umanjuje pojavu tamnih mrlja, s česticama koje raspršuju svjetlost pa ten djeluje nježnije i blistavije. Formulacija s mješavinom prirodnih sastojaka iz Švedske i LumiLight kompleksom. Dermatološki testiran. Za sve tipove kože.


Zadovoljna sam ambalažom ovog proizvoda - serum dolazi u staklenoj, valjkastoj bočici koja taman stane u ruku. Nije glomazna niti teška. Kada se proizvod za lice nalazi u staklenoj bočici, nekako dobije na svojoj luksuznosti i s užitkom posežem za njim, pa tako i za ovim serumom. Volim ga koristiti kada želim pripremiti lice za šminkanje, ili navečer nakon pranja lica. Plastični, prozirni čep je izostavljen kod bočice i smatram da je to pametno, jer je nepotreban. Pumpica od seruma se uspješno otključava i zaključava, pa nema brige da će serum iscuriti iz nje prilikom transporta ili u nekim drugim situacijama. 


Tek kada sam serum slikala za ovaj post, tj. kada sam ga vidjela na vanjskom svjetlu, primijetila sam kako je biserno bijele boje, ali u pozadini ima roskaste čestice, koje se sve više vide kako ga razmazujete. Nije čudno što to nisam primijetila u kupaonici, zato što se serum u trenu stopi s kožom i nema naznaka rozog. Predlaže se da se nanosi ujutro i navečer na čistu kožu. Obožavam njegovo brzo upijanje i to što ostavi svoj hidratantni trag iza sebe. Najviše mi se sviđa kada ga koristim kao podlogu prije šminkanja. Ako stavljam puder odmah nekoliko sekundi nakon njega onda ga nekako dodatno "zalijepi" za kožu i cijeli efekt učini prirodnijim. Ako ipak pričekam koju minutu, serum učini lice glatkim, pa puder ljepše i lakše klizi po koži. Trenutno ga koristim u kombinaciji s jednim puderom za matiranje i sviđa mi se kombinacija illuminating seruma i matt pudera. Naime, ovaj serum omogući da lice koje je ujednačeno i matirano ne izgleda umrtvljeno već se lagano i prirodno blista. Volim kada me takav izgled prati posebno u danima kada nisam dovoljno naspavana. Moram naglasiti da serum ne masti moju mješovitu do masnu kožu i trenutno je vrlo zahvalan hidratantni proizvod. Moram se još s njim igrati i duže ga vrijeme koristiti da vidim koje još benefite donosi i da upoznam sve njegove strane. No, moji prvi dojmovi su jako dobri :) 

Detaljne informacije o serumu nalaze se --> OVDJE

*PR proizvod

Jeste li vidjeli novu Oriflame Optimals Even Out liniju? Koji Vas proizvod privlači iz nje? 


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3


You May Also Like

0 comments