Instagram photos - April

by - Monday, May 02, 2016

Došao je kraj travnja / aprila i vrijeme je za novi pregled instagramskih slika, koje sam postala kroz meni jedan od dražih mjeseci u godini. Jedan od razloga je taj što mi je rođendan u travnju (10.04.), no travanj volim jer obilježava početak sunčanog vremena i iako sam veliki fan kišnih dana, čak je i meni dosadila i usporila me, tako da mi je bila prijeko potrebna doza sunčeve svjetlosti :D Travanj može biti lijep, može biti i kišovit, a svjedočili smo da negdje može donijeti i snijeg :) Svakako nije dosadan - omogućava vam da izvadite iz ormara proljetne majice i počastite se nekim novim komadom odjeće, ali Vas ponekad navede da odjenete onaj svoj jako dragi zimski pulover. Kao i prije i kroz ovaj mjesec sam nastojala lijepe trenutke i detalje dokumentirati fotografijama :) Ako Vam se svidi post i želite me pratiti na instagramu, možete me pronaći --> ovdje


Morala sam poslikati taj prekrasni proljetni cvat i naravno urediti ga dodatnim alatima i filterima na Instagramu :D


Mama me iznenadila savršenim banana čokoladnim muffinima. Nisu preslatki, lijepo se osjeti banana. Ako Vas zanima recept, mogla bih mu posvetiti post :D :D


Pisala sam o dragim proizvodima iz L'Occitane Arlésienne linije. Radi se o Svilenkastom ulju za tijelo i Baršunastoj kremi za ruke. Recenziju možete pročitati --> OVDJE



Uslikala sam prekrasno stablo u mom dvorištu. Radi se o hibridu kruške i dunje. S jedne strane rastu kruške, najsočnije kruške koje sam probala, a s druge strane rastu dunje, kojih sudeći po broju plodova ima puno manje od krušaka, ali opet prekrasno zamirišu dom u jesen :) Nadam se da će i ove godine stablo biti bogato plodovima <3 



Travanjska strana Maybelline Make it Happen kalendara. Kalendar je jako fotogeničan i strane koje dolaze su sve ljepše, tako da ću ga sigurno i ubuduće iskoristiti za fotografije :)


Ukusan doručak, koji me stvarno drži jako dugo sitom <3 Crunchy Muesli iz Lidl-a i narezane banane i jagode. Kombinacija jagoda i banana mi je najdraža voćna kombinacija <3 <3 


Uslikala sam esencijalne komade kozmetike, koje sam nosila tog dana. Essie Urban Jungle je moja apsolutno najdraža boja laka, kada se radi o toplom periodu godine. Uklapa se uz sve kombinacije, nije ni malo dosadna i divno je osvježenje na noktima nakon mjeseci nošenja dubokih i tamnijih boja :) TheBalm Bahama Mama bronzer je predivan, pouzdan proizvod. Sljedeći post će biti posvećen njemu <3 ;)


Evo nas opet kod odličnog theBalm proizvoda. Štosna, multifunkcionalna paleta sjenila, koja mogu poslužiti za puno više stvari, nego za samo šminkanje očiju. O čemu se radi možete pročitati / prisjetiti se u mom starijem postu --> OVDJE.


Prekrasno proljeće u Zagrebu mora se dokumentirati na Instagramu <3 


Dečko i ja smo se počastili ukusnom kineskom hranom u povodu mog rođendana :) Sad mi se ponovo sve jede s tacne :) Njam!


Na povratku kući mama me iznenadila najdražom, najfinijom tortom. Tortom koju sam raspoložena jesti bilo kad, za bilo koju prigodu i doba godine. Što je najbolje torta ne zahtijeva puno sastojaka i sastojci nisu skupi. Radi se o cheesecake s šumskim voćem na vrhu <3


Drugi put sam kupila Real Techniques Blush Brush kist. Sada imam dva u kolekciji, a ja rijetko kad kupujem nešto dva puta. No ovaj kist me oduševljava, jer ima multifunkcionalnu namjenu. Odličan mi je za bronzere, rumenila i puder u kamenu. Stvarno pouzdan proizvod. Koji je Vaš najdraži Real Techniques kist?


Recenzirala sam Spoil With Oil proizvode, koje mi je poslala i koje izrađuje draga Ivona. Prve dojmove možete pročitati u postu --> OVDJE


Prekrasan pogled koji imam iz stana u kojem dečko i ja boravimo u Zagrebu <3 Mislim da je najljepši u proljeće i jesen. Prekrasne starinske zgrade, bogata, stara stabla :) Neopisivo pozitivno se osjećam kada su dani ovako lijepi. Svaki pogled na ovu fotografiju me iznova inspirira <3 


Pokloni koje sam dobila za rođendan <3 Ovo veliko zeleno je ogromna svijeća koja super ukrašava dnevni boravak. Dugo mi je trebala ovakva dobra termos šalica, u kojoj mogu nositi kavu svuda sa sobom :) Mama me iznenadila s Chloe parfemom <3 Pisat ću i o njemu :D Slatke male marmelade je šteta jesti, no još se nisu pekle palačinke. Kad budu vjerojatno ću otvoriti jednu teglicu :D Majica je iz Orsaya, udobna casual majica kratkih rukava za svaki dan :D Luda sam za slatkim stationery-em i moje prijateljice to znaju, zato mi je jedna poklonila kemijsku s prigodnim proljetnim cvjetićima :D Lakovi su Essie Go Ginza i Claire's - koji se koliko ja znam ne može kupiti u Hrvatskoj :D U međuvremenu sam dobila još divnih poklona, koji će biti tema sljedećeg Instagram posta :D


Pisala sam post na temu Wholesalebuying Wish liste :) Uglavnom sam se bazirala na slatkim, proljetnim accessoriesom <3 Što sam si sve poželjela možete pročitati --> OVDJE.


Ovaj mjesec je definitivno obilježila serija Hannibal. Serija ima posebnu atmosferu i likove i drugačija je od većine serija koje sam gledala. Detaljnije o njoj ću pisati uskoro kada budem govorila o serijama :D 


Pokušaj Flat Lay instagram fotke :D i prikaz mog učenja, odnosno pripremanja diplomskog rada :D :D 



Pokušaj stvaranje umjetničke slike mog lica i kose :D :D Ovo radim dok se dosađujem čekajući vlak :D :D 



Odlična, dnevna krema za lice koju koristim više od mjesec dana. Nedavno sam joj posvetila recenziju --> OVDJE



Lijepo cvijeće iza kuće dečkovih roditelja :) Što više cvijeća na mom Instagram feedu to bolje :D


Kakav je bio Vaš travanj? Kakve fotografije najviše volite vidjeti na Instagramu? 


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana

You May Also Like

4 comments

  1. već rekoh i opet ću-volim tvoje fotke na okupu :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :) drago mi je što ti se sviđaju <3

      Delete
  2. A meni je rođendan 09.04. :D
    I potpisujem, kombinacija banane i jagoda je najbolja voćna kombinacija ikad, u zadnje vrijeme je doslovno jedem svakodnevno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. travanj <3 <3
      e upravo mi se sad to opet jede :D

      Delete