Neutrogena | Trenutna njega usana

by - Saturday, November 19, 2016

Danas ću ukratko opisati balzam za usne kojeg zadnjih dva mjeseca vrtim po torbici i na noćnom ormariću i zapravo samo njega koristim u svrhu njege usana. Može se naći u Mulleru, a košta oko 22 kn. Zanimljiv mi je bio za recenziranje zbog toga što dolazi od Neutrogene, a nisam često viđala postove o njihovim proizvodima za usne.


Veliki sam fan Neutrogena proizvoda za njegu i čišćenje kože, posebno njihovog Pink Grapefruit gela za umivanje. Ovaj balzam dolazi u standardnoj ambalaži za ovakav proizvod.



Proizvod je opisan kao mast za suhe usnice i kada se namaže ima masnu teksturu, koja nikako nije pretjerana. Neće dominirati na usnama, niti se slijevati sa strane kako to zna biti slučaj s nekim drugim balzamima. Ostavlja iza sebe lagani, masni trag, koji će blago zasjajiti usne i učiniti ih vizualno njegovanim, privlačnijima i zdravijima. Proizvod se u odličnom roku skroz upije, a usne ostaju mekane i glatke. Odličan je pomagač kod pripreme usana za nanošenje olovke za usne / ruža za usne. Zbog svog brzog upijanja od usana učini glatko platno na kojeg se proizvodi lijepo razmazuju i u konačnici lijepo izgledaju. 
Iako je lagan i ne nametljiv proizvod, njegov učinak je svakako snažan. Ove jeseni usne mi ni jednom nisu popucale, bile suhe ili crvene / nadražene, sve zbog redovite njegove primjene. Lako je stvoriti naviku njegovog čestog korištenja zbog toga što, kako je prethodno napisano, ne smeta usnama, nije težak, nije mastan, nije prevoskast, a daje rezultate. Sadrži SPF 4. Ima lagan, ugodan miris, koji mi ne smeta.
Ovaj balzam me jako podsjeća na Garnierov Shea Butter balzam za usne, kojeg sam prije koristila (svakako preporučujem da isprobate i taj). Ovaj Neutrogenin nastavljam koristiti dok god ga ne potrošim, ili primijetim da se počeo kvariti. Želja mi je naručiti još Nuxe Reve de Miel u teglici i ubaciti ga u noćnu njegu usana :)

Sastav:

RICINUS COMMUNIS OIL, PARAFFIN, CERA ALBA, CETYL PALMITATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, CETEARYL ALCOHOL, ISOPROPYL MYRISTATE, CETYL ALCHOCOL, CANDELILLA CERA, CERA MICROCRISTALLINA, BISABOLOL, ISOPROPYL PALMITATE, ISOPROPYL LAURATE, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM CETEAERYL SULFATE, SODIUM SULFATE, CITRIC ACID, BHA, BHT, PARFUM. 


Koji proizvod za njegu usana Vi trenutno koristite i preporučujete?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3 

You May Also Like

4 comments

  1. Baš si me zainteresirala za njega :)
    I ja obožavam Neutrogenin Pink grapefruit <3 i sjetila si me na Garnierove balzame za usne, znam da su mi bili super i predivno su mirisali :) Ali slabo sam ih viđala u zadnjih par mjeseci, gdje ih ima za kupiti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Garnier Balzam od shea maslaca sam zadnji put vidjela da ga ima u Bipi :)
      Pink Grapefruitu se svako malo vraćam :D

      Delete
  2. nisam još vidjela njihov balzam za usne. morat ću ga probati

    ReplyDelete